OfoSoft OfoSoft
Resimlerin Orjinal Boyutunu Görmek İçin Resmin Üzerine Tıklayınız
Ürünün Açıklaması :
IPV50 Yeni Nesil IP Santral.Küçük ve Orta ölçekli şirketler için tasarlanmış; ses, görüntü ve verinin tek kaynaktan kontrol edilmesini ve yönetilmesini sağlayan yeni nesil IP telefon santralıdır .

Web Tabanlı Yönetim 
Web sunucusuna sahip IPV50 mekandan bağımsız olarak kolaylıkla yönetilebilir, bu sayede destek ve yönetim giderlerinden tasarruf sağlar. Aboneler, kullanıcı, operatör ve yönetici yetki seviyelendirmesine göre belirlenmiş kendi kullanıcı adı ve şifreleri ile “Kişisel Asistan” web arayüzüne bağlanıp yetkileri dahilinde parametreleri, kişisel yönlendirme ayarlarını, sesli posta ayarlarını, özel rehberlerini değiştirebilirler. Gezici personel, internete ulaşabildiği her noktada erişilebilir, bilgilendirilebilir ve ayarlarını değiştirebilir hale gelir. 
Hem DDIVR hem de dahili ve bedelsiz olan EIVR sistem üzerinden uzaktan yönetilebilir, anonslar ve karşılama mesajları değiştirilebilir. Tüm ayar ve yüklemelerin uzaktan yapılabilir olması, değişikliklerin daha hızlı ve düşük maliyetle gerçekleşmesini sağlar.
Uzaktan yönetim ile servis/bakım hızı artar, maliyetler azalır.

Robot Operatör ve Sesli Mesaj Uygulamaları
8 kanallı LEVM kartı ve DDIVR uygulaması, IPV50'nin gelişmiş Robot Operatör-Sesli Posta yapısını oluşturur. LEVM kartı üzerine yüklenen karşılama ve servis mesajlarıyla istenilen yönlendirilmelerin yapılması sağlanır. Sesli postalar abonelerin e-posta adreslerine gönderilebilir ve bu sayede e-posta erişimi olan her yerden erişilebilir. İstenen saatler arasında, örneğin santral gece moduna girdiğinde, gelen aramalar otomatik olarak operatörün sesli posta kutusuna yönlendirilebilir ve bırakılan mesajlar arayan numara bilgisiyle beraber operatöre e-posta olarak gönderilebilir. Özel olarak geliştirilmiş araçlar kullanarak santral üzerinde yüklü olan karşılama senaryolarından farklı senaryolar hazırlamak da mümkündür. 
Sistemde LEVM kartı bulunmadığında da, IPV50'nin yazılımında gömülü olan entegre IVR (EIVR) uygulaması ile kullanıcıya robot operatör özellikleri sunulur (8 kanal). Giriş mesajı , Meşgul, Cevapsız, Operatör meşgul, Sistemde kayıtlı değil, Robot operatörden gelen aramalara kapalı gibi farklı senaryolar mevcuttur. 
EIVR ve DDIVR uygulamaları web tabanlı santral yönetim arayüzü üzerinden uzaktan yönetilebilir, tüm ayar ve yüklemeler uzaktan gerçekleştirilebilir. Bu şekilde değişikliklerin daha hızlı ve düşük maliyetle gerçekleştirilmesi mümkündür. Sistem mesajlarının dili değiştirilebilir, yeni mesaj dili eklenebilir, mevcut mesaj kayıtları değiştirilebilir. 

Görüşme Kayıt Olanakları
Sisteme entegre olan ve ek bir cihaz gerekmeyen otomatik ses kayıt özelliği sayesinde istenilen bir portun görüşmeleri otomatik olarak kaydedilir ve görüşmeler e-posta olarak ilgili e-posta adres/adreslerine veya NFS ile ağdaki bir diske kaydedilebilir. Bununla birlikte kullanıcılar kaydetmek istedikleri görüşmeleri konuşma sırasında işaretleyerek kaydedebilir, çağrı bitiminde bu kaydı e-postalarından veya ağdaki bir diskten alabilirler. 
Bununla birlikte, Karel GKS Görüşme kayıt sistemi de IPV50 santralla entegre çalışabilmekte ve görüşme kayıtları merkezi bir bilgisayarda tutulabilmektedir. Bu sayede abone bazlı görüşme kayıtları tutulabilir, abone bazlı raporları alınabilir, geriye dönük kayıtlara farklı sorgulamalarla erişilebilir.

Bilgisayar-Telefon Entegrasyonu (CTI)
IPV50 İletişim Sistemi, gelişmiş telefon fonksiyonlarını mevcut iş uygulamalarıyla bütünleştiren bilgisayar-telefon entegrasyonu (CTI) özelliğiyle kullanım kolaylığı sağlar. CTI işlemlerini destekleyen sunucu, IPV50 İletişim Sistemleri üzerine entegredir. Ayrı bir PC/Sunucu donanımı gerektirmez. Net-Konsol yazılımı, analog ve sayısal aboneler için haberleşme sisteminin CTI özelliklerini PC'ler üzerinden kullanılmasına olanak verir.

Çağrı Kayıt Yazılımı
Çağrı kayıt yazılımı, iletişim giderlerini kontrol altında tutarak maliyetlerin düşürülmesini sağlar. IPV50 İletişim Sistemi bütün çağrıların kaydedilmesiyle; kontör, kutup değişikliği algılama ya da tarifeli sanal ücretlendirme gibi yöntemlerle çağrı ücretlendirmesi yapmaya olanak sağlar. Net-CM programı ile çağrı kayıtları ağ üzerindeki herhangi bir PC'ye aktarılarak, ücretlendirme, rapor ve çeşitli analizler yapılır. 
Web tabanlı Web-CM programı ile birden fazla santralın çağrı kayıt dökümlerine her an her yerden erişmek ve aboneye özel raporlar almak mümkündür. 

Gelişmiş Otomatik Yön Seçimi (LCR) 
IPV50 İletişim Sistemi otomatik yön secimi (LCR) özelliği sayesinde, aramaları otomatik olarak en düşük maliyetli rotaya yönlendirir.  Bu sayede LCR özelliği, işletme giderleri içinde önemli bir yer tutan iletişim maliyetlerinde tasarruf sağlar.
Alternatif rota özelliği sayesinde aramalar, ilk tercih edilen yol üzerinden  yapılamaması durumunda diğer rotalar üzerinden yapılır. Çağrıların özellikle IP dış hatlar üzerinden IP operatörlere yönlendirilmesi  iletişim maliyetlerinde yüksek oranda tasarruf sağlar.
Gelen çağrı filtresi ile istenilen gelen çağrılar caller id bilgisine göre filtrelenerek gelen çağrı istenilen abonede sonlandırılabilir.

Konferans
Konferans özelliği abonelere çoklu katılım olanağı sağlayan görüşme platformudur. Aynı anda 4 kullanıcılı 4 adet konferans yapılabilmektedir. Bu altyapı ile uzak noktalardaki katılımcılarla konferans görüşme yapılarak toplantılar için harcanan süreler kısalmakta aynı zamanda maliyetler düşürülmektedir.

Konferans Odası 
Kullanıcılar daha kontrollü ve yüksek kapasiteli konferans görüşmeleri için kişisel olarak yapılandırıp yönetebildikleri Konferans Odalarını kullanabilirler.

QoS Desteği 
Hızla gelişen şirket network altyapı yatırımları nedeniyle aynı altyapının hem ses hem data için kullanıldığı durumlarda IPV50 santralın sunduğu QoS desteği ile ağ üzerindeki performansın izlenmesi ve gereken önlemlerin alınmasıyla ses kalitesinin devamlılığı sağlanır.

Güvenlik Duvarı
Sistemi SIP ataklarına karşı korur ve güvenli iletişim sağlar.

Güvenli Konuşma
Standart sRTP/TLS kriptolama özelliği,  VPN kurulumuna gerek olmadan ses iletişiminde üst düzey güvenlik sağlar.

Yüksek Ses Kalitesi 
IPV50, yazılımındaki gelişmiş ses algoritmaları sayesinde, HD ses kalitesini destekleyen standart terminaller ve Karel HD destekli terminalleri ile alışılmışın çok ötesinde mükemmel ses kalitesi sağlar.

Merkezi Telefon Defteri 
IPV50 sistem üzerinde bulunan ortak hafızaya 1000 adet telefon numarası kaydedilebilir. Ortak hafıza özelliği yetkili tüm abonelerin kullanımına sunulmuş olup, ortak hafızaya erişim yetki seviyelerine göre sınırlandırılabilir..

Kesintisiz VoIP iletişimi ve sabit ses kalitesi
IPV50 VoIP uygulamalarında iletişimin ve ses kalitesinin devamlılığı sağlanır. Dış ortamdan kaynaklanan ses paket kayıpları santral tarafından belirlenir ve ses kalitesinin devamlılığı açısından istenen kaliteye ulaşana kadar iletişim alternatif rota* (örneğin PSTN) üzerinden yürütülür. Alternatif rota tanımlamaları VoIP dış hatlarda bağlantıya, servis kalitesine veya her iki duruma göre yapılabilir.

OfoSoft
Telif Hakkı 2013-2014 Sivas Ebay Elektronik'e Aittir.
Online : 2 | Bügün : 36
Toplam : 100633